Dlaczego warto odpowiadać na zapytania pacjentów w internecie?

Komunikacja w internecie to ważny element budowania wizerunku. Jeszcze nie tak dawno przekaz w sieci miał formę wyłącznie monologu. Obecnie nie ma szans na prowadzenie jakiejkolwiek działalności w internecie, bez użycia dialogu. Dlaczego warto odpowiadać na pytania pacjentów w sieci?

Nowoczesny profesjonalista

Kontakt z pacjentem za pomocą internetu w pewnych sytuacjach może być najlepszą formą interakcji. Kiedy pacjent ma jakieś wątpliwości, może szybko i wygodnie podzielić się z nimi lekarzem i otrzymać odpowiedź. Nie musi wychodzić z domu. A zawsze lepiej doradzić się sprawdzonego lekarza niż dr. Google. Kiedy odpowiadamy na pytanie, np. na publicznym profilu w mediach społecznościowych, inni pacjenci widzą nasze zaangażowanie. Wówczas postrzegani jesteśmy jako nowocześni profesjonaliści, którzy otwarci są na pacjentów oraz ich potrzeby. Ludzie chętniej korzystają z usług lekarzy, którzy troszczą się o pacjenta.

Sprawniejsza komunikacja i oszczędność czasu

Czasami pacjenci mają pytania, które wymagają konsultacji z lekarzem, ale niekoniecznie jest to sprawa niecierpiąca zwłoki. Możliwość zadawania pytań w internecie pozwoli oszczędzić im czas, bez blokowania terminów w gabinecie. Pacjenci nie będą musieli przeszukiwać też różnych forów, by znaleźć odpowiedź. W ten sposób oszczędzamy czas i pacjenta, i nasz, więc jest to obopólna korzyść. A jeśli wizyta rzeczywiście będzie konieczna, lekarz poinformuje o tym pacjenta.

Jeśli marketing medyczny pozostaje w sferze Twoich zainteresowań, zajrzyj na stronę:  https://nowoczesnylekarz.pl/, by uzyskać więcej rad.

komentarze 2

Dodaj opinię

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *