Promocja placówki medycznej

Promocja placówki medycznej

Do niedawna myślano, że lekarze nie muszą się zanadto promować. W końcu każdy z nas choruje, a więc zapewnia lekarzom pracę. Jednak dzisiaj musimy zdać sobie sprawę z faktu, że tak naprawdę każda branża potrzebuje promocji. O jakiej promocji mowa?

Wyobraź sobie, że jesteś młodym lekarzem, niedawno skończyłeś studia, zrobiłeś specjalizację i masz w planach otworzenie własnego gabinetu. Nie stanowią dla Ciebie problemu fundusze i wiesz, że poradzisz sobie z inwestycją. Zatem w kolejnym kroku wyposażysz gabinet w odpowiednie meble i sprzęt. A teraz zadaj sobie pytanie, jak pozyskać pacjentów? Bez nich nie będziesz mógł realizować swoich lekarskich pasji oraz nie zarobisz pieniędzy, które będą Cię satysfakcjonowały. Wówczas pomyśl o strategii marketingowej dla swojej działalności. Oczywiście takiej, która jest dozwolona dla Ciebie jako lekarza.

Jaki marketing medyczny dla Twojego gabinetu?

Po pierwsze wybierz dobrą agencję marketingową http://nowoczesnylekarz.pl/darmowy-monitoring/, która przygotuje dla Ciebie strategię promocyjną. Specjaliści w tym zakresie stworzą profesjonalną stronę internetową, zaproponują promocję na portalach społecznościowych, takich jak Facebook, a następnie będą mogli pracować nad tym, aby Twoja strona wysoko pozycjonowała się w wyszukiwarce Google. Po drugie tego rodzaju działania, o ile będą przemyślane i dobrze wykonane, sprawią, że będziesz widoczny w sieci, a Twój wizerunek będzie przyciągał potencjalnych pacjentów.

Co jeszcze może przyciągnąć pacjentów?

Założenie swojego profilu na portalach opiniotwórczych dla lekarzy. To sprawi, że pacjenci będą mogli Tobie zaufać, ale też mieć poczucie, że jest miejsce, w którym wyrażą własne zdanie. Będziesz wówczas przyjazny pacjentom, a ponadto tego typu portale pozwalają na umieszczenie kalendarza wizyt i innych modułów, które usprawnią administrację Twojego gabinetu. Innym, już dodatkowym pomysłem, jest prowadzenie bloga eksperckiego. Niemniej jest to z pewnością rzecz pracochłonna, na którą nie decyduj się, jeśli nie masz na to czasu czy odpowiednich materiałów. Blog musi być prowadzony regularnie, ponieważ jeden post sprzed kilku lat nie przyciągnie uwagi pacjentów.

Dodaj komentarz